Mölkyn Kesäsarja Kirjurinluodossa ti 6.6. ti 13.6, ti 20.6 ja sijoitusottelut ti 27.6. kaikki alkavat klo 17.00

AJANKOHTAISTA

Kauko Ojala ja Kari Laine ovat kilpailu- ja edusukiellossa kaikista boccia kilpailuista toistaiseksi vähintään 6 kk. SM-kisan mokailujensa takia.

KESÄAJAN HARJOITUKSET ALKAVAT 1.5.2024 VINNARIN KOULUN KENTÄLLÄ 17.00 JA JATKUVAT JOKA MA JA KE KLO 17.00. SEKÄ JOKA SU KLO 14.00. BOCCIAA, MÖLKKYÄ JA YLEISLIIKUNTAA.

PALLOPELIT JOKA MA KLO 17.00 KOULUKESKUKSEN VIEREISILLÄ KENTILLÄ

TERVETULOA MYÖS UUDET HARRASTAJAT MUKAAN 2 KERTAA SAAT TULLA ILMAISEKSI SEN JÄLKEEN TOIVOTAAN, ETTÄ LIITYT SEURAMME JÄSENEKSI.

Otamme vielå mukaan muutamia bocciassa säännöllissti kilpailevia henkilöitä. Enemmän tarvitsemme naisia - tyttöjä. Myös vajaakuntoiset ja pyörätuolia käyttävät ovat tervetulleita kilpailtoimintaankin.

Haluame ostaa muovisia tai vastaavia istuintuoleja ulkokäyttöön tarkoitettuja. Ota yhteys Leena Hällfors puh. 040-579 4872 tai Simo Suomi puh 040-823 8871

OLEMME SOPINEET ETTÄ VOIT KÄYDÄ PELAAMASSA BOCCIAA MYÖS  LUVIAN URHEILUKESKUKSESSA JOKA TI JA TO KLO 10.00. SEKÄ EURAJOEN PESÄPALLOKENTÄLLÄ JOKA MA,KE JA PE KLO 10.00.

PORIN NUORISOTALOSSA  TO AVH:N HARJOITUKSISSA  KLO 12-13.30

HARRY HAAPANEN PALKITTIIN SISÄBOCCIAN SM-KILPAILUISSA PAJULAHDEN URHEILUOPISTOSSA VUODEN 2022 PARHAANA RANKING PELAAJANA LUOKAT 2-3.

KALUSTOMME josta on pääosa Vinnarin koulun kentän varastossa ei ole vapaassa käytössä vaan pelkästään oman seuramme käytössä. Nyt tavaramme ovat Vinnarin koulun kentän Meri-Kontissa.

KILPAILUSAAVUTUKSET 2024

Boccian SM-KILPAILUT

Boccian SM-kilpailuista olemme saavuttaneet yhteensä 4 palkintosijaa. 1 k ja 3 pronnsia.  Pistesijoituksia yhteensä 13. 1 IV sija, 6 V sijaa ja 6 VI sijaa. Muita sijoituksia yhteensä 15. 3 VII sijaa, 7 VIII sijaa, 2  IX sijaa, 1 X sija, 1 XI sija ja 1 XII sija.

Boccian sisäpelien SM-kilpailuista olemme saavuttaneet. 4 palkintosijaa. 1 k ja 3 pronssia. Pistesijoituksia yhteensä 13. 1 IV sijaa, 6 V sijaa ja 6 VI sijaa.  Muita sijoituksia yhteensä 3. 1 VII sija, 1 VIII sija ja 1 IX sija.

Paralympiakomitean boccian SM-kilpailuista olemme saavuttaneet yhteesä 6 pistesijaa. 1 IV sija, 2 V sijaa ja 3 VI sijaa . Muita sijoituksia yhteensä 12. 2 VII sijaa, 6 VIII sijaa, 1 IX sija, 1 X sija, 1 XI sija ja 1 XII sija.

Paralympiakomitean sisäpelien boccian SM-kilpailuista olemme saavuttaneet. yhteensä 6 pistesijaa. 1 IV sija, 2 V sijaa ja 3 VI sijaa  Muita sijoituksia yhteensä 12. 2 VII sijaa, 6 VIII sijaa, 1 IX sija, 1 X sija, 1 XI sija ja 1 XII sija.

AVOIMET SM-KILPAILUT Raumalla.  Pistesijoituksia yhteensä  Muita sijoituksia yhteensä

PIKA-BOCCIAN SM-KILPAILUT SISÄPELIT. Olemme saavuttaneet 4 palkintosijaa. 1 k ja 3 pronssia. Pistesijoituksia yhteensä 5. 2 V sijaa ja 3 VI sijaa. Muita sijoituksia yhteensä 3. 1 VII sija, 1 VIII sija ja 1 IX sija.

KANSALLISET KILPAILUT

Osallistuimme 9 kansalliseet bocciakilpailuun ja saavutimme 16 palkintosijaa. 4 I sija, 6 III sijaa, 5 V sijaa, 3 V sijaa ja 1 VI sija.  6 pistesijaa 3 II sijaa, 3 V sijaa. Muita sijoituksia 35. 3 II sijaa, 3 V sijaa, 6 VIII sijaa, 4 IX sijaa, 7 X sijaa 4 XI sijaa, 2 XII sijaa, 2 XIII sijaa ja 2 XIV sijaa ja 2 XV sijaa.

KANSALLISET KILPAILUT

Avoimet kansalliset bocciakilpailut. Olemme osallistuneet  eri kilpailuun ja saavuttaneet yhteensä  Pistesijoituksia yhteensä  Muita sijoituksia yhteensä

TUL:n valtakunnallinen askelkisa. Yhteensä  pistesija. Simo Suomi +65-vuotiaiden henkilökontainen kilpailu  )

PIIRIKUNNALISET KILPAILUT

Yhteensä  kilpailua.  Pistesijoja  Muita sijoituksia TUL:n Satakunnan piirin veteraani päivät Reposaaren Junnilassa

Tikanheitto ei mitaleja. Pistesijoja  Muita sijoija

Ketjunheitto.  Pistesijoja.  Muita sijoja Hernepussien heitto.

Erikois mölkky 3 heittoa eikä kahta samaan keilaan. TUL:n Satakunnan piirin mölkkyturnaus Porin Uheilukeskus. Ei mitaleja. Pistesijoja

JÄSENTENVÄLISET KILPAILUT

JÄSENTENVÄLISET 2 KILPAILUA BOCCIASSA SISÄLLÄ.

Palkintoja olemme jakaneet 17. 3 k, 3 h, 3 pr 3 IV sijaa, 3 V sijaa ja 2 VI sijaa. Muita sijoituksia 4. 3 VII sijaa ja 1 VIII sija.

Jäsentenväliset bocciakilpailut

Olemme järjestäneet  jäsentenvälista kilpailua. Palkintosijoja yhteensä  Muita sijoituksia yhteensä  Jäsentenvälisiä bocciakilpailuja   sisällä ja yhden ulkona. Olemme jakaneet yhteensä  palkintoa.  Muita sijoituksia

Jäsentensävälisiä sisäpelien bocciakilpailuja . Näissä olemme jakaneet yhteensä  palkintoa. Muita sijoituksia

Latu-Majalla jäsentenväliset boccian tarkkuusheitto kilpailu, 3 heittoa joista paras mitattiin.  palkintosijaa.  Muita sijoituksia